Wynncraft Viki Gamepedia'ya katılıyor

Gamepedia Yardım Viki sitesinden
(Wynncraft Wiki Gamepedia'ya katılıyor sayfasından yönlendirildi)
Şuraya atla: kullan, ara

Wynncraft Viki resmi olarak Gamepedia'ya taşındı ve burada ağırlanacak. Gamepedia aracılığıyla yeni bir hesap kaydettirdikten sonra, iki hesap adınızı birleştirilmek üzere göndermek için bu formu kullanabilirsiniz. Daha fazla ayrıntı için aşağıya bakın.

Mergeaccount.png

SSS[düzenle | kaynağı değiştir]

Wynncraft Viki neden Gamepedia'ya taşındı?
Curse Media'nın sahibi olduğu Gamepedia, web'deki oyunla ilgili vikilerin en büyük koleksiyonudur. Gamepedia'nın bir parçası olmak, Wynncraft Viki'nin kullanıcılara en iyi araçları ve desteği sunmasının yanı sıra bir düzen perspektifinden ve daha az rahatsız edici reklamlarla mümkün olan en iyi deneyimi sunmasına yardımcı olacaktır. Gamepedia ayrıca Resmi Minecraft Viki ve FTB Viki gibi Minecraft ile ilgili en büyük vikilere ev sahipliği yapıyor.

Wynncraft Viki hesabıma ve katkılarıma ne olacak?
Wynncraft viki hesabınız artık vikiye giriş yapmak için kullanılamayacak. Taşıma işlemi tamamlandıktan sonra vikiye giriş yapmak için Gamepedia üzerinden yeni bir hesap kaydetmeniz gerekecek.

Eski düzenlemelerimi taşınmadan önce nasıl talep edebilirim?
Gamepedia personeli eski düzenleme geçmişlerini yeni hesaplarla birleştirmeye yardımcı olacak. Gamepedia aracılığıyla yeni bir hesap kaydettirdikten sonra, iki hesap adınızı birleştirilmek üzere göndermek için bu formu kullanabilirsiniz. Birleştirme istekleri, Temmuz ayının sonuna kadar haftalık olarak işlenir. Bu tarihten sonra Gamepedia Destek adresini ziyaret etmeniz ve eski Wynncraft Viki kullanıcı adınızı ve yeni Curse/Gamepedia kullanıcı adınızı içeren bir bilet göndermeniz gerekir. Düzenlemeye devam etmek için hesabınızın birleştirilmesi gerekmez. Eski düzenlemeleriniz henüz uygun hesaba "oluşturamaz".

Eski kullanıcı adım mevcut değil!
Ekibimiz, mümkünse Curse hesaplarını yeniden adlandırmayı keşfetmekten mutluluk duyar. Lütfen Gamepedia Destek'i ziyaret edin ve mevcut kullanıcı adınızı ve istediğiniz kullanıcı adınızı içeren bir bilet gönderin. Herhangi bir kullanıcı adının kullanılabilirliğini garanti edemeyeceğimizi lütfen unutmayın. Lütfen yalnızca Wynncraft Viki'deki eski düzenlemelerinizi birleştirdikten sonra bir istek gönderin.