Hydra nedir

Gamepedia Help Wiki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Hydra simgesi

Hydra, Gamepedia wiki çiftliğine güç veren özel teknolojidir. efsanevi Yunan canavarı olarak adlandırılan Hydra, adını canavarın tek bir vücuttan birçok kafa yetiştirme yeteneğinden alır. Genel anlamda bu, Gamepedia'daki tüm wikilere MediaWiki'nin tek bir çekirdek kurulumundan güç sağlamamızı sağlar ve MediaWiki güncellemelerini ve yeni bir özelliklerin merkezi bir konumdan eklenmesini kolaylaştırır.

Tarihçe[düzenle | kaynağı değiştir]

2011'de, Curse, her biri kendi temel MediaWiki kod tabanına sahip iki düzineden fazla bireysel wikisi çalıştırıyordu. Bu, bir güncelleme her yayınlandığında, her wikinin sırayla güncellenmesi gerektiği anlamına geliyordu, sonuçta neredeyse sürekli güncellemeye ihtiyaç duyuldu. Bu sorunun hafifletilmesi gerektiğini gören bir ekip, bir çözüm yaratmak için bir araya getirildi.

Hydra, Eylül 2012'de 25 wikiye güç vererek başlatıldı ve 2013 yazına kadar 150'den fazla wikiyi içerecek şekilde büyüdü. Bugün, Hydra iki binden fazla wiki'ye güç veriyor ve Gamepedia'nın en gelişmiş ve güncel wiki yazılımını çalıştırmasına izin veriyor. herhangi bir büyük wiki çiftliği.

Platformu[düzenle | kaynağı değiştir]

Hydra, her bir sayfanın üst kısmındaki ağ çubuğundan tüm Oyun Oynama ağında birleşik oturum açmaya izin verir. Tüm kullanıcılar daha sonra merkezi kullanıcı veritabanı üzerinden oturum açar. Ayrıca Fandom alt bilgisini de içerir. Bu iki öğe, wikilerimizin görünümünü ve hissini diğer özelliklerimizle standartlaştırmaya yardımcı olur.

Bu ön uç öğelerinin yanı sıra, Gamepedia platformu, wiki ekibinin topluluklarımız tarafından talep edilen MediaWiki uzantıları ve diğer temel yapılandırma ayarlarının kolayca uygulanmasına izin verir. Ayrıca mühendislik ekibimizin, her birini ayrı ayrı yapmak yerine, tüm wikilerde MediaWiki yazılımını bir kerede yükseltmesine izin verir. Bu büyük bir zaman tasarrufu adımıdır. Bu platformun geliştirilmesinden önce, tüm wikilerimizi yükseltmek önemli ölçüde zaman alacaktı. Bu tür kitle yönetimi, gelişiminin arkasındaki itici fikirdir.

Ekip[düzenle | kaynağı değiştir]

Eski ekip üyeleri:

Maskot[düzenle | kaynağı değiştir]

Hydra Adamı Hydra'nın resmi maskotu.