Harici araçlar

Gamepedia Yardım Viki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara

Bu sayfada, bir vikinin oluşturulması, tasarımı ve bakımı sırasında faydalı olabilecek, Gamepedia tarafından sağlanan faydalı üçüncü taraf araçları listelenmiştir.

Renkler[düzenle | kaynağı değiştir]

Tarayıcı eklentileri:

  • ColorZilla: Herhangi bir web sayfasından renk seçin ve onaltılık/RGB renk kodlarını anında kopyalayın.

CSS tools[düzenle | kaynağı değiştir]

Tarayıcı eklentileri:

  • Stylus (Firefox): Sayfada gezinir veya yenilerseniz sıfırlamadan anında canlı önizlemelere sahip canlı CSS tasarımına izin verir.

Görüntü sınırları:

Dosyalar[düzenle | kaynağı değiştir]

Dosya işleme[düzenle | kaynağı değiştir]

  • Bulk Rename Utility: Dosyaları toplu olarak yeniden adlandırır ve yapılandırılabilir.
  • SageThumbs: Windows Gezgini'nde bir ton görüntü biçimi için küçük resimler ekler. Verimliliği büyük ölçüde artırır.

Oyun dosyası çıkarma[düzenle | kaynağı değiştir]

  • Unity Studio: Birlik oyun dosyalarını ayıklar. En son Unity sürümü ile çalışır.
  • AssetStudio: Fork of Unity Studio ve aktif geliştirme aşamasındadır. Unity 2019.3'ü destekler.
  • Unity Assets Explorer 1.3: Birlik oyun dosyalarını ayıklar. .Tex dosyalarını .dds'ye dönüştürür. Unity 4 ile henüz çalışmıyor.
  • Unity extraction options: Mevcut Unity araçlarının listesi ve ne yaptıkları.
  • QuickBMS: Dosya çıkarma aracı. Çeşitli motorları/oyunları desteklemek için çeşitli betikleri.
  • CRYENGINE SDK: CRYENGINE araçları.
  • UE Viewer: Gerçek dışı Motor çıkarma araçları. UE4 ile çalışır, sadece açıkça ayarlar ekranında motor sürümünü belirtin.
  • 7-Zip: Bazı oyunlar, oyun resimlerini ve verilerini paketlemek için ortak arşiv biçimlerini kullanabilir; Örneğin; Kingdom Come: Deliverance deki CRYENGINE .pak dosyaları bu araçla paketinden çıkarılabilir.

Fonts[düzenle | kaynağı değiştir]

  • WhatTheFont: Yazı tipinin bir örneğini yükleyin ve yazı tipini tanımlayın.
  • Identifont: Yazı tipi hakkında bir dizi soruyu cevaplayın ve yazı tipini tanımlar.
  • Font Squirrel: Çok sayıda ücretsiz yazı tipi. Ticari kullanım için %100 ücretsiz - ancak lütfen SSS ve lisansları her zaman okuyun.
  • Dafont: Yazı tipi deposu.
  • Cool Text: Grafik oluşturucu. Stil, yazı tipi ve diğer seçenekleri ayarlayın.

Dize işlemleri[düzenle | kaynağı değiştir]

  • What Unicode character is this?: sağlanan bir dizgideki tüm Unicode kod noktalarını listeler, haydut karakterleri (sıfır genişlikli boşluklar, olağandışı birleştirme karakterleri) tespit ederken veya farklı alfabelerden (ör. Kiril veya Yunanca) benzer karakterleri kontrol ederken yararlı olabilir. "Tanımla" düğmesine tıklamanız gerektiğini, giriş alanında Enter tuşuna basmanızın sadece sayfayı yeniden yüklediğini unutmayın.

Resimler[düzenle | kaynağı değiştir]

Resim görüntüleme[düzenle | kaynağı değiştir]

  • Irfan View: Dönüştürme, toplu işlem, film oynayabilir ve çok daha fazlası. Toplu dönüştürme yapılırken alfa kanallarıyla baş edemiyor.
  • Xnview: Alfa kanallarını işler.

Resim işleme[düzenle | kaynağı değiştir]

Favicon oluşturucuları[düzenle | kaynağı değiştir]

Sıkıştırma[düzenle | kaynağı değiştir]

Dönüştürme[düzenle | kaynağı değiştir]

Deneme[düzenle | kaynağı değiştir]

Viki otomasyonu[düzenle | kaynağı değiştir]

  • AutoWikiBrowser Viki görevlerini otomatikleştirin/botlayın. Kılavuz kılavuzu burada bulunabilir. 6.0 veya daha yüksek bir sürüm aldığınızdan emin olun, aksi takdirde yazılım Gamepedia wikis üzerinde çalışmaz.
  • Pywikibot: Görevleri otomatikleştirmek için Python betikleri kullanır.
    etkin olmayan vikiarasaı bağlantılarını temizle
  • mwclient: Viki API eylemlerini (okuma, kaydetme, vb.) çağırmak için kullanımı kolay Python kütüphanesi
  • mwparserfromhell: Vikimetin değiştirmek, şablon parametrelerini, bölüm adlarını vb. eklemeyi, kaldırmayı veya düzenlemeyi kolaylaştırmak için Python kütüphanesi.

Videolar[düzenle | kaynağı değiştir]