Gamepedia Yardım Wiki

Gamepedia Help Wiki sitesinden
(Anasayfa sayfasından yönlendirildi)
Şuraya atla: kullan, ara
Hello.png
Gamepedia Yardım Wiki'ye
hoş geldiniz
Wiki-transparent.png

Gamepedia'nın Ultimate Wiki Bilgi Kaynağı
Wiki düzenlemesinde yeni misiniz?
Yardım Wiki Hakkında

Gamepedia'nın Yardım Wiki'si, yeni editör eğitimlerinden yöneticiler için kaynaklara kadar, wiki hakkında her şeyi öğrenmek için mükemmel bir kaynaktır! Wiki'nin bilgileri Gamepedia ve topluluk üyelerimiz tarafından oluşturulur ve düzenlenir. Eklemek için değerli bir şey mi var? Katkıda bulunun!

Bu wikinin belirli bir oyun hakkında herhangi bir bilgi için olmadığını lütfen unutmayın. Belirli bir oyunun wikisini arıyorsanız veya Gamepedia'da yeni bir wiki oluşturmak istiyorsanız, lütfen Gamepedia.com adresini ziyaret edin. Bize ulaşmak ister misiniz? İletişim Sayfası sayfamızı ziyaret edin!

Bu wiki karanlık ve aydınlık sürümlerinde mevcuttur. Geçiş yapmak için tercihler öğenizi kontrol edin.

Gamepedia Desteği

Burada Gamepedia'da sadece oyun wikilerine ev sahipliği yapıyoruz. Oyun geliştirmiyoruz veya oyun desteği vermiyoruz ve oyunların inceleme kopyalarını vermiyoruz. Oyun desteğine ihtiyacınız varsa, lütfen oyunun web sitesini, forumlarını veya Steam sayfasını ziyaret edin.

Wikide bir sorununuz varsa ne yapmalısınız:

  1. Etkin yöneticileri tanımlamak için wikinin Topluluk portalını (kenar çubuğuna bağlı) kontrol edin. Listelenen herhangi biri varsa, konuşma sayfalarından onlarla iletişime geçin.
  2. Listelenen topluluk yöneticisi yoksa, listelenen Curse personeline başvurun.
  3. Hiçbirini bulamazsanız, Gamepedia yardım masası ile iletişim kurun.