İmzalar

Gamepedia Yardım Viki sitesinden
Şuraya atla: kullan, ara
Pen.png

İmzanız bağlı kullanıcı adınız, ardından konuşma sayfası bağlantınız, bugünün tarihi ve geçerli saatinizdir. İmzalar genellikle yalnızca tartışma sayfalarında (Tartışma:, Yönetici panosu veya Topluluk portal sayfaları gibi) kullanım içindir. Oyun bilgilerinizi gösteren sıradan wiki makalelerine imzanızı yerleştirmeyin.

Bir tartışma sayfasına yeni bir yorum bıraktığınızda, her zaman dört tild'i kullanarak imzanızı yorumun sonuna ekleyin: ~~~~

Bu dört tild, otomatik olarak kullanıcı adınızla değiştirilecek özel bir kod ve düzenlemenizi kaydettiğinizde bir zaman damgası.

Örnek:

Bunu yazarak:

Merhaba dünya! ~~~~

Bu olur (varsayılan):

Merhaba dünya! 34.232.51.240 (mesaj) 09.48, 26 Eki 2020 (UTC)

Diğer imza kodları[düzenle | kaynağı değiştir]

Üç varsayılan seçenek vardır. Tam imza için dört tild standarttır. Üç tild yazmak, yalnızca kullanıcı adı imzasıyla sonuçlanır (zaman damgası olmadan). Beş tild yazmak tam bir zaman damgası ile sonuçlanır (kullanıcı adı olmadan).

İşlev Viki işaretlemesi (kaydederken değiştirilir) Sonuç viki kodu Ortaya çıkan ekran
İmza artı zaman damgası
~~~~

[[Kullanıcı:34.232.51.240|34.232.51.240]] ([[Kullanıcı mesaj:34.232.51.240|mesaj]]) 09.48, 26 Eki 2020 (UTC)

34.232.51.240 (mesaj) 09.48, 26 Eki 2020 (UTC)
Tek başına imza
~~~

[[Kullanıcı:34.232.51.240|34.232.51.240]] ([[Kullanıcı mesaj:34.232.51.240|mesaj]])

34.232.51.240 (mesaj)
Yalnız zaman damgası
~~~~~
09.48, 26 Eki 2020 (UTC) 09.48, 26 Eki 2020 (UTC)

İşaretler (~) otomatik olarak kullanıcı adınızla (uygun kullanıcı sayfasına bağlı) ve imzalı bir düzenlemeyi kaydettiğinizde geçerli zaman damgası (saat/tarih) ile değiştirilir. Bu, diğer kullanıcıların tartışmaların kronolojik sırasını izlemesine ve belirli bir yorumun yazarını tanımlamasına yardımcı olur.

Notlar[düzenle | kaynağı değiştir]

  • Giriş yapmadan düzenleme yaparsanız IP adresiniz bir kullanıcı adının yerini alacaktır. Kullanıcı adları ve IP adresleri de sayfa geçmişlerinde kimin ne yazdığının bir kaydı olarak saklanır, böylece diğerleri her zaman imzaları doğrulayabilir.
  • Tilde klavyenizde bulamazsanız, varsayılan düzenleme araç çubuğunun imza düğmesini imza düğmesi kullanabilirsiniz.
  • İmzalar düzenleme özetlerinde çalışmaz (orada ~~~~ tercüme edilmezler).
  • * Zaman damgaları, kişisel viki tercih ayarlarınıza göre değil, viki sunucusunun varsayılan yerel ayarlarına (dil, betik, tarih ve saat biçimi) göre biçimlendirilir.

Özel imzalar[düzenle | kaynağı değiştir]

Kayıtlı kullanıcılar, tercihler alanlarındaki "İmzalarda gözükmesini istediğiniz isim" alanını değiştirerek imzalarını (iki kısa çizgi ile zaman damgası arasındaki kısım) özelleştirebilirler. Varsayılan olarak, oraya girdiğiniz her şey [[]] ile sarılır. Özel bir bağlantı kullanmak için (bu otomatik bağlantı olmadan), “Ham imzaları” etkinleştirmeniz gerekir. Ardından viki işaretlemesini ve ayrıca HTML'yi (vikide izin verilen ölçüde) istediğiniz gibi ekleyebilirsiniz.

NOT:
Prof hydra.svg Maksimum imza uzunluğu 255 karakterdir. Çevredeki metnin dikkatini dağıtan çarpıcı imzaların çoğu zaman diğer kullanıcılar tarafından beğenilmediğini ve başkalarından şikayetleri, hatta imzanızın değiştirilmesine ilişkin idari istekleri davet edebileceğini unutmayın. İmzanın birincil amacı, yaratıcılığınızın bir ifadesi yerine iletişimi kolaylaştırmak için kullanıcı tanımlamasıdır.

İmzanızı değiştirmek, sayfa geçmişlerine kaydedilen kullanıcı adını geçersiz kılmaz veya geçmişte yer alan imzaları değiştirmez.

“Ham imzaları” etkinleştirir ancak özelleştirilmiş imza dizesi eklemezseniz, bağlantısız kullanıcı adınızla oturum açarsınız.

Ortak bir özelleştirme örneği:

Amaç Ham imza Ortaya çıkan imza ekranı (dört tildin ürettiği)
Kullanıcı adından önce tire yerleştirme

--[[Kullanıcı:34.232.51.240|34.232.51.240]]

--34.232.51.240 09.48, 26 Eki 2020 (UTC)
Katkı sayfası bağlantısı ekleme

[[Kullanıcı:34.232.51.240|34.232.51.240]] ([[Kullanıcı mesaj:34.232.51.240|mesaj]]) ([[Özel:Katkılar/34.232.51.240|katkılar]])

34.232.51.240 (mesaj) (katkılar)